lördag 11 september 2010

En början på något som jag inte vet vad det skall bli...

Jaha, då har man som glad amatör startat sin första blogg :-) Har ingen aning om vad detta skall leda till, men tänkte i alla fall göra ett tappert försök och se vart det tar vägen.
Huvudämnet här kommer att bli motor och det kommer nog framför allt att handla om motorcyklar.
Intresset för motor och teknik är något jag haft så länge jag kan minnas och jag odlar detta intresse fortfarande. Jag kommer att lägga in lite bilder på motorcyklar som intresserar mig, både sådana som jag har eller har haft själv och sådana som jag sett på utställningar, träffar och på stan.
Som ett test börjar vi med denna, en 4-cylindrig vattenkyld tvåtaktsracer från Suzuki.
Suzuki RG500 av årsmodell 1986.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar